Retur & Reklamation

Ombytning og retur

Du har normalt 365 dages fuld returret på alle produkter købt på Betweens.dk 

Retur fragt

I din pakke er der vedlagt et returformular, som du skal sende med din pakke retur ril os. 

– Det er vigtigt, at du får en kvittering for at have afleveret pakken hos det fragt selvskab du vælger at bruge da det er dit bevis for, at de har modtaget den. Vi anbefaler at du tager GLS Denmark

Du kan købe et returlabel igennem os dette koster kun 39 kroner at få tilsendt på mail (inden for 5 min) Køb dit label her – 

Hvis du selv betaler fragten, er det også vigtigt at få kvitteringen på dette. 

Adressen pakken skal sendes til er:

Betweens ApS

Søndergade 4.A

7100 Vejle

Danmark

Att.: Returafdelingen

Generel information

Når man sender retur, skal man altid vedlægge sit ordrenummer eller eller Bon ID samt en kort beskrivelse af, hvad man ønsker, (Dette gøres igennem den med sendte retur formular. På den måde kan vi hele tiden blive ved med at tilbyde vores hurtige retursystem og samtidig sikre os, at alle pakkerne bliver behandlet så hurtigt som muligt. (Alle pakke vil blive behandlet inden for 2-6 hverdage efter de er modtaget) 

Ekspresombytning 

OBS: Det ikke er muligt at sende et produkt retur og bede om en ombytning til en ny størrelse eller andet model farve osv.

Når man skal sende et eller flere produkter retur til os, foreslår vi, at man sender varerne retur og beder om pengene refunderet. Derefter går man ind på vores side og bestiller den ønskede varer på ny. Derefter sørger vi for at få din ordre ekspres-behandlet, og for at du modtager det rigtige produkt langt hurtigere end ved en normal ombytning. Du kan også vente med at lave den nye bestilling, til vi har tilbageført pengene for din tilbage sendt pakke.

Retur med pengene tilbage

Ønsker man at returnere og få pengene tilbage, kan du nemt krydse dette felt af på din vedlagt retur formular. 

Behandlingstid på din retur pakke

Når vi modtager din returpakker, vil vi typisk behandle den inden for 2-6 hverdage. Derefter kan penge kan ses på din konto igen. 

Vi kontakter dig efterfølgende direkte. Januar, og december er ofte travle byttemåneder for os, og man kan derfor ofte forvente en forlænget svartid på returneringer afhængigt af antallet af pakker.

Ombytning af gaver, samt ordre betalt med gavekort

Da vi ikke har mulighed for at tilbyde refundering til andre konti, end dem brugt på ordren, er det ikke muligt at få refunderet beløbet til ens egen konto. Vi anbefaler at man beder om pengene tilbage til giveren, og så køber produkterne på ny. På den måde sikre man sig hurtig levering af det nye. 

Er ordren betalt med gavekort, så skal man sende retur og bede om et nyt gavekort. Når det nye gavekort så modtages, kan man lave en ny bestilling med dette.

Refusionstider

 

Når der laves en refusion til et Dankort, vil pengene være at finde på kontoen inden for 1-2 hverdage, fra vi har sendt en refusionsmail til dig.

 

MasterCard/Visa Electron

 

Med betaling via Debitkort, så går der typisk 4-6 hverdage før pengene er på kontoen, fra vi har refunderet.

 

Mobilepay

 

 

Da Mobilepay er tilkoblet et af de overstående form for kort, så vil pengene være at finde på kontoen, alt efter hvilket kort man har tilknyttet.

Hvis du har et produkt, som du ønsker at reklamere over, skal du straks kontakte vores reklamationsafdeling. 

Dette gøres til os via kontakt@betweens.dk Du vil derefter modtage en mail med et returlabel 

– Vi anbefaler du kontakter os via telefon på (+45) 93 88 06 27 

Her hos Betweens er vi altid åbne for en god dialog, og vil derfor altid bede om at man tager fat i os, hvis man har en klage. Vi kan altid kontaktes på vores mail Kontakt@betweens.dk eller på telefon (+45) 93 88 06 27 Vores åbningstider er man.-fre. 09 – 22:00 

Hvis vi ikke kan finde en løsning man finder acceptabelt, så er det muligt at tage sagen videre på følgende måde.

Oplysning om klagemuligheder

 

Center for Klageløsning

Har man en klage hos Betweens ApS, som ikke kan løses med os, så er det muligt at indgive en klage til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen, som kan sendes til adressen nedenfor. 

Center for Klageløsning, Nævnenes Hus

Toldboden 2

8800 Viborg

Du kan klage til Center for Klageløsning via www.forbrug.dk 

Bestilling

På Betweens.dk har vi et stort udvalg af betalingsmuligheder.

 

Betalingskort

Der kan købes med kredit- og debitkort. Vi tager i mod følgende kort.

– Dankort

– MasterCard

– Visa

– Visa Electron

– Maestro

 

Mobilepay

Mobilepay er en nem betalingsmulighed, hvor du ikke skal bruge andet end din telefon. Der bliver sendt en anmodning om beløbet, som skal godkendes inden for 5 minutter. Bemærk at man første gang skal bruge sin NemID for at registrere sin konto.

 

Viabill

Med Viabill er det nu muligt at betale med faktura. Der er mange forskellige faktura man kan vælge. 

– Faktura, Betal om 14 dage

– Køb nu, Betal om X antal måneder

– Afbetaling, Betal i dit eget tempo

Afbetaling tilbyder forskellige månedintervaller, så man selv kan bestemme hvor hurtigt det skal gå.

Hvis man oplever problemer med Viabill, kan det være noget i godkendelses-processen. Man skal kontakte Viabill på kundeservice på x x x x x x

De kan fanget alle hverdage mellem 9.00-16:00

 

Gavekort

Hos Betweens.dk benytter vi os af en 9 cifres kode. Læs mere om dette her  LINK

Vi tilbyder mange forskellige fragtmetoder, som sikrer dig gratis fragt, når du køber for over 300 DKK.

Disse metoder er:

•GLS Pakkeshop

•GLS Erhverv

Kommer man ikke over 300 DKK, har vi ikke mulighed for at tilbyde gratis levering, og prisen vil så afhænge af leveringsmetoden.

OBS: Dette er kun gældende inden for Danmark.

Når man skal bruge en rabatkode eller et gavekort på betweens.dk, skal koden indtastes sin 9 cifrede kode under siden (Kassen).

Vi har her lavet et lille billede af hvor koden skal indsættes på siden.

Har du en bemærkning til din ordre eller lignende? Kan du notere denne i kommentarfeltet, der findes på siden Kassen*

 Overblik“. Når du skriver en kommentar her, vil din ordre ikke blive behandlet, før vores kundeservice personligt har behandlet din kommentar.

Ordre

Det er muligt at få annulleret en ordre, så længe den ikke er  “afsendt”. 

Du vil altid modtage en mail, når ordren er afsendt fra vores pakkelager. hvilket giver et overblik over, hvornår det ikke længere er muligt at annullere sin ordre.

Indtil man modtager denne mail, er det muligt at ringe til os på (+45) 93 88 06 27, man-fre 09-22 og lørdag 09-16. I samme tidsrum kan man fange os på vores chat her på siden. 

Man er også altid velkommen til at sende os en mail på kontakt@betweens.dk – Så sørger vi for at annullere ordren. 

Da vi normalt afsender en ordre meget hurtigt, er det vigtigt, at man straks kontakter os, hvis man ønsker at få sin ordre annulleret.

Det er vigtigt, at man har et ordre ID klar, så vi hurtigt kan finde ordren, før den bliver behandlet.

Er ordren sendt afsted fra vores lager, er det ikke muligt at annullere ordren. Men du har altid 365 dages fuld retur ret – Man kan derfor sende hele ordren tilbage og få pengene refunderet.

Nej, det er desværre ikke muligt at tilføje en ekstra varer til en allerede gennemført ordre.

Dette skyldes, at vi ikke har tilladelse til at trække mere end det beløb din ordre er på. Er ordren netop lagt, har vi mulighed for at annullere den første ordre, for derefter at lave en ny, samlet ordre. 

Vi anbefaler du kontakter vores kundeservice via telefon strakt vis dette ønskes da vi sender vores pakke hurtigt fra vores lager.

Har i en fysisk butik?

Nej, det har vi ikke – Vi har valgt kun at sælge vores varer online her på vores hjemmeside. Derfor gar vi også mulighed for at give jer de aller bedste priser. Husk vi altid har pris garanti  
Kh Jonas Dahl, Indehaver