Vilkår

Salgs og leveringsbetingelser

Disse salgs- og leveringsbetingelser finder anvendelse på køb af varer på Betweens.dk.

Betweens.dk drives af

JD EST. 1997 ApS

CVR-nr. 39874326

Søndergade 4.A

7100 Vejle C

Tel.: (+45) 93 88 06 27

E-mail: Kontakt@Betweens.dk

For at handle på Betweens.dk skal du være fyldt 18 år og have et gyldigt betalingskort, som vi godkender.

Betaling / levering

Vi modtager betaling med Visa, Dankort, MasterCard & MobilePay

Vi trækker først beløbet, når din ordre afsendes.

Alle vores priser er angivet i danske kroner. Oven i prisen skal tillægges prisen for fragt. Du vælger fragtformen i slutningen af bestillingsforløbet. 

Ordren leveres 1-2 hverdage efter din ordre er lagt, dog leverer vi typisk hverdagen efter din bestilling, hvis du bestiller inden kl. 10:00

Vi leverer varerne med Post Nord, GLS og DOA leverer i hele Danmark, samt flere udenlandske destinationer, som fremgår af vores checkout, når du vælger leveringsadresse.

Fortrydelsesret

Du har ret til at fortryde en aftale uden begrundelse inden for 365 dage. Fortrydelsesfristen udløber 365 dage efter den dag, har modtaget pakken via den valgte fragt udbyder.

Sådan fungerer fortrydelsesretten

Du fortryder ved at give os besked om, at du fortryder. en e-mail, hvor du oplyser, at du fortryder til:

Betweens ApS

Søndergade 4.A

DK-7100 Vejle

Tel.: 93 88 06 27

E-mail: Kontakt@betweens.dk

Du kan udfylde og indsende fortrydelsesformularen her XXXX eller en hvilken som helst anden utvetydig meddelelse om, at du fortryder, men det er ikke obligatorisk.

Fortrydelsesfristen er overholdt, hvis du sender din meddelelse om, at du fortryder købet, inden fortrydelsesfristen er udløbet.

Returnering af varen og returomkostninger

Hvis du har fortrudt købet af en vare, skal du sende varen til os

Betweens ApS

Søndergade 4.A

DK-7100 Vejle

Varer kan ikke sendes pr. efterkrav eller uden omdeling. Du skal selv betale for returnering af varen.

Tilbagebetaling af købsbeløbet 

Når vi modtager din retur pakke vil der gå op til 26 hverdage før du kan se det tilbage betalte beløbet retur på din konto igen.

Afprøvning af varen og emballage

Du hæfter kun for en evt. forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering af varen, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varernes art, egenskaber og den måde, som den fungerer på.

Du må normalt undersøge varen på samme måde, som man kan og må i en forretning, men du må ikke tage den i brug. Hvis du har brugt den på en måde, som man ikke må eller kan i en forretning, og vi ikke kan sælge den igen, eller ikke kan sælge den til fuld pris igen, må du regne med, at vi fratrækker værdiforringelsen i det beløb, du skal have tilbage. Hvis varen ikke længere har en handelsværdi, tilbagebetaler vi ikke købsbeløbet. Du skal tilbagelevere varen i originalemballagen.

Du bør endvidere sørge for, at varen er forsvarligt indpakket, når du returnerer den. Du bærer selv risikoen for pakken/varerne, indtil vi modtager den. Bed om og gem derfor postkvittering samt track and trace nummer.

Reklamation

Hvis du køber en vare, og der er en mangel ved den – fx en materiale eller fabrikationsfejl – finder købelovens regler anvendelse. Du kan reklamere over mangler ved varen inden for 24 måneder fra leveringstidspunktet ved at returnere varen til:

Betweens ApS

Søndergade 4.A

DK-7100 Vejle

Vi beder dig så detaljeret som muligt oplyse, hvad problemet er. Dermed at fremme hele retur processen.  

Hvis reklamationen er berettiget, tilbagebetaler vi dine rimelige fragtomkostninger. Husk at varen altid skal sendes i forsvarlig emballage og få en kvittering for afsendelse. Gem postkvittering inkl. oplysning om fragtomkostninger 

– Vi anbefaler GLS Denmark.

Du skal reklamere indenfor rimelig tid efter, at du har opdaget manglen ved varen. Dog skal du stoppe med at benytte produktet ved fundet reklamation, for at vi har mulighed for at vurdere reklamationen korrekt.

Oplysning om klagemuligheder

En klage over en vare eller tjenesteydelse købt hos os kan indgives til 

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning,

Nævnenes Hus, 

Toldboden 2, 

8800 Viborg. 

Vi anbefaler dog altid, at du kontakter os, for at finde en løsning på et problem.

Rettet til: 08. Okt 2019